torsdag 12. november 2009

Starten




Er de ikke fine?!
Indiska, 29,- for 2.

Dette er starten på min blogg om huset mitt.
Det er også min fars barndomshjem, og ble bygget på midten av 1800-tallet. Her har også jeg vært store deler av min oppvekst, sammen med min farmor. Henne og jeg var timesvis i hennes snekkerbu, denne vil også være med i denne bloggen, da den er min inspirasjon, min bestemors snekkerbu.

Stilen jeg liker vil jeg kalle bonderomantisk shabby chic.

Igår og idag har jeg malt kjøkkenfrontene. De var gule og ikke pene. Nå er de hvite, med "slitte" kanter og nye porselensknotter.



Neste nå er en gammel skjenk som er blitt gjort om i min stil, og en gammel skipskiste jeg fikk av min far, som er skrubbet og gjort pen!

1 kommentar:

  1. Nei så fine knotter du har fått deg!!!! ha ha :)

    Å guuud så nydelig det ble med nymalte fronter!!!

    Ha ha...jeg bare tuller... det er så koselig å gå inn på bloggen din, og lese det du skriver :) Jeg legger deg til i min bloggerliste, så får jeg med meg hver gang du oppdaterer bloggen din :)

    Nå har du sikkert lagt deg, hvis jeg kjenner deg rett, så du får sove godt!!

    :o)

    Sees på julebord hos meg i morra, med go' jentan!! :)

    SvarSlett