torsdag 4. februar 2010

Før og etter!!!

Hallo!!!

Nå er det så utrolig lenge siden sist jeg har vært her!! Det er så flaut!! Men her kommer noen bilder av kjøkkenet mitt, før og etter at jeg malte frontene.

Det var opprinnelig hvitt, men var blitt gulnet over tid, og nå ble det hvitt igjen!! Også har jeg jobbet litt mer med fargen jeg har på kjøkkenet, rødt. Jeg har i ettertid blitt ganske fan av kjøkkenet mitt, dette var egentlig rommet jeg hatet aller mest når vi flyttet inn...
Skulle ønske jeg hadde tatt bilder av huset før vi malte det...
Kjøkkenet var dueblått...
Stuen var blodrød....
Soverommet var burgunder.... OG skogsgrønt.... OG okergult....

IIIIIIK!!!!!

Skrekkens tid er over nå, og harmoni og `vakre omgivelser` råder...

Her er FØR av kjøkkenet:


Stygge knotter, gule fronter... Grøss....



Også så rotete....!!!!! Men det blir liksom bare sånn når du ikke liker ett rom allikevel...
Ha ha... Akkurat som i en ungkarsbolig; altfor PRAKTISK!!!!!

Men nok om det som var, her er det som BLE:



Sett bort ifra den stygge oppvaskmaskinen og dette skrekkens gulv, som er neste ut i dette rommet, så ble jeg ganske fornøyd ;)







2 kommentarer:

  1. Hei!
    Så fint det ble hos deg! Skikkelig koselig. Lykke til med resten av oppussingen.
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig kommentar! Ja gleder meg til å gå løs på gulvet også!
    Ha en fin lørdagskveld!!

    Hilsen Katharina

    SvarSlett