torsdag 18. februar 2010

Hagen min!!

Hvor er du?!? Hagen er borte under enda ett lag med snø... Som jeg vil ha vår nå!

Imens drømmer jeg litt, om hvordan den skal se ut når den endelig finner det for godt å dukke opp igjen...

Denne fant jeg i nettbutikken Lille Maison., Lisbeth Dahl.



Koselige apotekervaser til blomstene som vokser (vilt) i hagen.


Denne kan jeg servere småkaker i. Må gå til innkjøp av en kokebok, først da... Tihi...
Lille Maison/Lisbeth Dahl.

Til alle som ikke ser hagen for alle snøen, vår tid vil komme!

Ha en fortsatt fin dag, hilsen Katharina

1 kommentar:

  1. Jøss! Var akkurat inne å kikket på nye ting fra Lisbeth Dahl, og da tittet jeg på akkurat disse tingene!! :) coincidence...? I think not!!!! :)

    Jeg rekker ikke å blogge en gang når jeg kommer hjem fra jobb, for jeg kommer så sent hjem :) så da må jeg snike meg til å skrive et kort innlegg mens jeg er på jobb :)

    Er du hjemme i dag eller? Ser du la ut innlegget for ca 2 timer siden...? :)

    SvarSlett