lørdag 26. desember 2009

GOD JUL...............

Under treet i år fikk jeg myyye fint.. Blant annet er Kenwood kjøkkenmaskin, Mulberry lommebok, Gant badekåpe, Lexington grytevotter og kopper...

Men av en eller annen grunn er det denne lille hjemmelagde til-og-fra lappen som sitter best igjen hos meg.. Bakpå er det noen veldig hyggelige ord fra Lille Liljehvit, som ble lest opp høyt under pakke utdelingen by the way.....

Denne skal fra nå og for alltid henge rundt stearinlysene mine...

Tusen takk I....



2 kommentarer:

  1. Snuppa mi!! :) Du er søt du. Håper du ble glad for gaven, selv om du kanskje fikk samme fra L også? Eller gjorde du ikke det? Uansett var de såå fine de koppene, at de kan man ha flere av :)

    Tusen takk for det nydelige salatbestikket jeg fikk i gammel stil. Jeg kommer til å bruke de så masse!! Og det skal ligge fremme til pynt :)

    Og ang til-og fra-lappen... :) Den skulle kanskje ikke vært lest høyt .... :) he he. Men jeg mente hvert ord! :)

    God jul snuppa!!!!!! Og godt nytt år!!!

    :o)

    SvarSlett
  2. Jeg prøvde å stoppe onkelen til H men han er en ertekrok så det gikk jo ikke.. Fikk du noe annet fint til jul da? Hva fikk du av din kjære?

    GOD JUL!

    SvarSlett