søndag 27. desember 2009

Julen er langt fra over....!!!

Jul på kjøkkenet...  Dette er omtrent det eneste rommet i huset hvor min kjære lar jeg holde på som jeg vil, så der koser jeg meg...



Lexington grytevottene ønsket jeg meg til jul, fikk fire stykker!! Settet i ruter fikk jeg av min søster, kjøpt på Rafens, passer godt til mitt rødrutete kjøkken..!!




Brede vindusposter i gamle hus.... Veldig fint å pynte i og lage stemning..




Settet som jeg kjøpte i Helgeroa på hyttetur, bruker jeg masse..




Dette var det siste jeg gjorde før jeg la meg igår kveld. Jeg hang opp en hyssing i vinduet og i den hang jeg diverse bilder og kort, og grankvist i små treklyper.. Søtt!!



 HAHA!!! Hva skjedde med sviblene mine?!?

Fortsatt god søndag!!

2 kommentarer:

  1. Fikk du 3 grytekluter? Da kan du vel bytte den ene av de til noe annet? :) Du kan jo bytte den inn til en ekstra lexington kopp, og bare legge til litt ekstra peng! :) Så fint det ble på kjøkkenet ditt da! Ser ut som du fikk mye fint til jul som passet godt inn der. Og veldig kreativt med snoren i vinduet :)

    Kos dæ snuppa!

    Klem - I

    SvarSlett
  2. hei igjen snuppa :)

    Ville bare legge en liten hilsen, og ønske deg godt nytt år!!!!

    Håper du får en fin nyttårs-feiring i kveld!!

    Tusen takk for alle kommentarene på bloggen min :) Det er så koselig å lese noen hyggelige ord fra deg :) gla i dæ snuppa!

    Godt nytt år!!!!!

    Klem, Ingun

    SvarSlett