lørdag 26. desember 2009

Oh jul med din glede!!!!!!!!

Jul jul jul jul!!!! Jeg elsker julen! Nå har vi vært gjennom ribba, aquevitten, pinnekjøtt, gaver, gjester, selskaper, og usannsynlige menger snøøøø!!! JULESTEMNING!!

Jeg begynner med juleverkstedet som fant sted i spisestua mi onsdagen før jul, med mine to søstre. Vi lagde pepperkakerbokser, de endte under treet til noen venninner, mamma og pappa og har derfor ikke kunnet legge dette ut før nå!!...

Begynnelsen:



Alt vi trenger er handlet inn, la inspirasjonen herje........!!!!!




Og så er vi igang!
Snacks og brus må til.........




Her har jeg skrevet ut en pepperkake oppskrift fra nettet og kopiert opp flere ark. Nå dupper og krøller jeg arkene i te!! Så ser de gamle og mørke ut...




Så måtte arkene/oppskriftene tørke... de fikk også to omganger i teen...




Så har jeg brukt decoupache-lim, (skrev jeg det riktig?)

Og så.... Resultatene!!
Enjoy......




De hvite boksene er te-bokser fra Åhlens, som vi har dekorert med ting fra Panduro og Nille...
Det var veldig moro!!




Akk denne julestria.. Er så glad i det!!!

GOD JUL!!

1 kommentar:

  1. Det ser ut som dere koser dere noe innmari her! :) Til neste år vil jeg også være med!! Hvis jeg får lov da...? :)

    Jeg er jo en av de heldig som har fått en av disse nydelige boksene, og den skal stå til skue på kjøkknet mitt. Det blir så fint!! :)

    Tusen takk snuppa!!

    -I-

    SvarSlett